FAQ

Vzhledem k internetovému prodeji uvedené ceny nezahrnují odbornou montáž, pokud v popisu výrobku není stanoveno jinak. Při větších objednávkách doporučujeme kontaktovat nás telefonicky nebo e-mailem. Některá zařízení vyžadují odbornou montáž pomocí speciálního servisu. Neodborná montáž (tzv. „na vlastní pěst“), může v některých případech způsobit zbytečnou ztrátu záruky.

Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky:

1. Lze z cen na internetovém obchodě získat ještě dodatečnou slevu?

Ano. Záleží na velikosti konkrétní objednávky a pokud dané výrobky nejsou momentálně v ,,akci”. Jestli chcete dohodnout nižší cenu, klikněte na našich stránkách na odkaz „smlouvejte cenu“ nebo zavolejte.

2. Kolik stojí kompletní vybavení kuchyně gastronomickým vybavením?

Každý zákazník vyžaduje individuální přístup. Na tuto otázku nelze jednoznačně odpovědět bez znalosti určení provozu, prostorových možností, cenového rozpětí a požadované jakostní třídy vybavení.
Uvědomujeme si, že v této činnosti nemusí být každý zběhlý, proto pokud nevíte, co přesně potřebujete, neváhejte a zavolejte naším zaměstnancům, kteří Vám budou v této problematice nápomocni. Určitě budeme mít pár otázek, které nám pomohou zjistit, na jaké náklady se máte připravit a jak nejlépe naplánovat danou investici (k tomu je nutné poskytnout nám základní údaje a kontaktní informace).

3. Máte svůj vlastní servis nebo servisní služby a pokud jsem si nekoupil výrobek od Vás je možné využít vašich služeb?

Samozřejmě. Víme, že vlastní servis je prioritní. Servisujeme i výrobky, které nebyly dodány naší firmou. Zařízení, ale musí splňovat zákonné požadavky a stav výrobku musí umožňovat jeho nápravu.

4. Můžete nám nacenit i jiné zařízení, které se nenachází ve Vašem internetovém obchodě nebo slepý rozpočet naší provozovny?

Ano. Tato služba je samozřejmě bezplatná, ale vyžaduje řadu otázek (k tomu je nutné poskytnout nám základní údaje a kontaktní informace).

5. Postaráte se při dodání nového výrobku o likvidaci starého zařízení?

Ano. Naše firma je zařazena do kolektivního systému zpětného odběru elektrozařízení společnosti ELEKTROWIN a.s..

6. Mají zařízení, které nabízíte příslušné osvědčení a certifikáty?

Samozřejmě. S každým zařízením doručujeme všechny požadované dokumenty. Doručené jsou buď fyzicky se zařízením nebo v elektronické podobě na Vaši e-mailovou adresu.

7. Jaký je termín dodání nerezového nábytku?

Odpověď na tuto otázku závisí na tom, zda nábytek má standardní rozměry nebo je vyroben speciálně podle požadavků zákazníka. Standardní nerezový nábytek je dostupný do cca 5 pracovních dnů u atypických výrobků je doba dodání v rozmezí 2-4 týdnů.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Přečíst si víc.