Stravovací zařízení je nedílnou součástí infrastruktury každého gastronomického objektu. Zařízení by mělo splňovat nejvyšší standardy, tak aby splňovalo očekávání zákazníků. Klíčovou otázkou je udržení dokonalého technického stavu všech zařízení. Můžeme nabídnout profesionální podporu v oblasti servisu a montáže.

Proč se vyplatí s námi spolupracovat:

  • máme neustále se rozšiřující síť autorizovaných servisních míst,
  • zaměstnáváme kvalifikované servisní techniky s potřebnou kvalifikací,
  • poskytujeme plnou záruční a pozáruční podporu, a to i v případě, že zařízení bylo zakoupeno od jiného dodavatele,
  • provádíme školení zaměstnanců v používání instalovaných zařízení.
Při nákupu jakéhokoli zařízení z naší nabídky si můžete vybrat prodlouženou záruční dobu. Poté můžete těžit z plné technické podpory po dobu 24 měsíců. Kromě toho nabízíme také pravidelné technické prohlídky. Prohlídky se mohou konat každých 6, nebo 12 měsíců, v závislosti na doporučeních výrobců.
Díky tomu zcela minimalizujete riziko nepříjemných překvapení. Jsme schopni rozpoznat jakékoli upozorňující signály v rané fázi, dříve než dojde k vážnému poškození. Zároveň si můžete být jisti, že odpovědnost za veškeré vybavení spočívá ve správném používání a vše funguje tak, jak má.
Níže naleznete příklady nejčastěji používaných zařízení, na která se vztahuje záruční a pozáruční lhůta. Pokud zařízení, které používáte, není uvedeno, kontaktujte nás a prodiskutujte možnost spolupráce. Při hlášení zařízení nezapomeňte uvést: adresu, popis závady a sériové číslo spolu s modelem (může to být ve formě fotografie výrobního štítku zařízení).
Aktuální ceny montáží a servisů jsou sjednávány vždy individuálně. Pro nacenění prosím kontaktujte servisní oddělení servis@gastromania.cz.